Try to protect your soul if you still have one

Jag orkar inte detta mer! Ligga sömnlös på nätterna och bara vilja dö!! Jag orkar inte gå varenda sekund med tanken i huvet på vilket lättaste settet att ta livet av mig! Alla säger att det kommer bli bättre med tiden, men nu har jag mått så här så länge jag kan minnas och jag tror aldrig det finns ett slut på det hela. Jag orkar inte med att jag ska behöva skada mig själv för att få ångesten att försvinna, fast det bara hjälper för en sekund.. Jag vill kunna kolla mig i spegeln utan att känna mig äcklad och kunna umgås med vänner utan att behöva över anylesera allt de säger och inte bara behöva låsas vara glad! Jag vill kunna känna lycka på riktigt! Jag är bara så trött på det här och vill bara få det att sluta! Jag vill kunna leva ett normalt liv utan all JÄVLA ångest!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0