2014-2015

Jaha då var det nytt år då.. Och det var evigheter som jag skrev hade nog egentligen behövt skriva av mig flera gånger men har varit så kaos och jag har varit helt slut så jag inte ens orkat skriva.

Men vad har nu hänt under 2014? Allt har gått så himla snabbt så jag knappt hunnit med!

 

Första terminen på sista året har gått och jag har sumpat de flesta av mina betyg har flera inlämningar som jag inte lämnat in än och ett omprov som måste göras som jag inte ens minns vad det handla om.

Jag har fyllt 18 och haft chansen att ta körkort men sumpa det så kommer väl ta ett tag till innan jag har det.

Har röstat.

Jag fick sommarjobb som faktiskt gick bra, känna pengar och har fått lite extra jobb under hösten och vintern.

Har varit på festival/ konserter

Mamma var med om en bil olycka men hade stor tur och klara sig lindrigt med bara lite ryggskador men lilla grodan klara inte sig lika bra och körde då sin sista mil.

Med lite tvång fick ebba mig att smått bli av med lite av min sociala fobi och det ledde till att jag lärde känna ett fantastiskt härligt gäng som fått upp min kämpar glöd, kanske inte för livet men kampen för samhället och försöka kämpa för en bättre och finare framtid!

Detta har lätt till några demonstrationer, fester, kongress, vänner och massa glass.

Börjat på vuxen psyk som bara har varit fulständig skit!

Börjat med medicin igen

Fått ett samanbrott och försökt ta livet av mig

Blivit sjukskriven

Varit på roadtrip med bästaste vännen

Och firat nyår med två av de finaste vännerna

 

Men nu ska man väll bara försöka blika framåt och se det som en ny start det är väl lite det nyår är och så får jag kämpa lite hårdare och hoppas på det bästa!

Så gott nytt på er alla!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0