HAPPY B-DAY ELLIKA!!

Jag kan verkligen inte fatta att det är snart fem årsen vi satt där på bryggan och berättade om våra liv. Båda bara öppna upp sig för en varnadra för en person som vi knappt kände. Men sen dess har man kanppt kunnat skilja på oss! Vi har verkligen varit där förvarandra i både vått och torrt och hur långt ner på botten man än är så finns vi där förvarandra. På dessa fem åren har vi varit med om mycket, allt från galna äventyr, olika kompis gäng, crazy fester, hemska stunder och helt störda människor. Och det finns ingen annan människa jag hade velat dela dessa dagar och år med. Tiden har verkligen gått fort men det är väll så det är när man har kul ;) 
 
Idag vill jag verkligen säga tack för att du är en så underbar vän och ett stort GRATTIS på din 18 årsdag!
 
Tack för du finns och hoppas du har en bra dag! <3
 


Kommentarer
Enhörningen Elliot

Nåw, thank u ma dear! Så fint skrivet. Du är världens bästa kompis, och jag är tacksam att få ha dig som min vän. Love u so much

Ps. Det kommer bli fler minnen, så många fler. Vänta bara... hehehe, det ena kommer vara galnare än det andra!

2014-04-27 @ 21:54:47
URL: http://akilles.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0