Put Your Hands In The Fire

Oj det var länge sen jag skrev! Ingentligen har jag nog behövt skriva det men har dock inte haft någon ork.. Sommaren är slut och jag har gått i skolan i en månad tror jag det känns väll så där men är ju sista året så man får väll stå ut. Är trött och orkar igentligen inte med skolan får mest bara panik över att vi har så mycket arbeten att göra pluss praktik denna stressen har då gjort att jag slutat att träna på körningen och det gör att jag får ännu mera panik, så allt är bara en ond cirkel! 
 
Men allt är inte dock negativt även fast mycket är skit så har jag hittat en liten solglimt i det mörka, då jag har börjat umgås med ett sjukt härligt gäng där vi käkar glass, dricker sprit och pratar om världens alla hemskheter. Detta har dock gjort att jag träffar de som jag står närmast mindre och det gör mig rätt ledsen.. Jag har även varit i väg och demostrerat, blivit förbannad på sveriges hemska sätt att tänka och rösta har även tagit sönder min mobil så kan knappt ha någon kontakt med omvärlden även fast det kan vara skönt ibland så blir det lite jobbigt efter några dagar.
 
Men största delen är det mesta skit men försöker att se det posetiva så att jag kanske för en stund innan jag kommer sabba allt kan må en gnutta bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0