"The stars look very different today"

Jag försöker verkligen vara tacksam för allt det jag har blivit lyckligt lottad att få! Att ha den underbara familj jag har och de underbara vänner jag har. Att jag kan få mat på bordet varje dag och ha kläder så det räcker. Och jag är sjukt tacksam, det är jag verkligen för det jag har och det gör mig så arg och ledsen för att jag ändå inte mår bra att jag ändå går runt och deppar och inte vill leva!! Men jag försöker verkligen ta in och spara mina fina minnen. Kvällar och dagar som får mig att se några ljusglimtar i mitt svarta liv.

I kväll var en sådan kväll! Jag träffade världens bästa Frida kolla på film åt popcorn tog en öl, rökte några cigg på balkongen och prata om livets frågor. Det var en fin kväll och vill bara säga hur mycket dessa stunder betyder för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0